Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:ADiE
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, November 24, 2009

Aku Manusia Berdosa: Maafkanlah Aku.

Aku mungkin manusia berdosa.
Aku mungkin bersalah pada kau, kau atau kau.
Aku mungkin telah menyakiti dia, dia atau dia,
Aku mungkin telah melukai mereka, mereka dan mereka..

Aku cuma manusia biasa.
Aku bukan maksum.
Aku tidak sempurna.
Aku banyak kelemahan.

Kata-kataku mungkin menyakiti.
Tulisanku mungkin mengguris hati.
Tingkahku mungkin melukai.
Maka, aku menyusun sepuluh jari.
Memohon sudilah kiranya kau memaafi.

Kita cuma hamba.
Di sini cuma persinggahan sementara.
Tiada yang kekal.
Tiada yang abadi.
Melainkan Dia yang Satu.

Dari hujung rambut.
Ke hujung kaki ku ini.
Setulus hati.
Aku memohon.
Kemaafan darimu sahabat.

sumber

0 comments:

Post a Comment